- Software
Pokud chceme mít některá makra či vlastní funkce dostupné ve všech sešitech, musíme je ukládat do sešitu s názvem Personal.xls a ten uložit do specifického adresáře.Jak na to:
1. Otevřít nový sešit
2. Uložit jako Personal.xls v adresáři:
C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\XLSTART
3. Vytvořit, nebo zkopírovat do tohoto sešitu vlastní makra.
4. Okno –> Skrýt.
Adresář pro uložení bude pro různé verze Office rozdílný...
Použití:
1. Při každém startu Excelu se nyní personal.xls automaticky otevře a všechna v něm uložená makra a funkce budou dostupné.
2. Nechte personal.xls dokud do něj nepotřebujete něco přidat, či upravit.
3. Pokud s ním budete chtít pracovat, klikněte na Okno->Zobrazit a vyberte “Personal”.
4. Po úpravě je dobré ho uložit a skrýt :)
Komentáře
Vložit komentář
Vyplňte formulář níže a přidejte váš vlastní komentář.