- Arduino
Na úvod bych chtěl říct, že tento blog určitě má smysl a začátečníkům usnadní jejich první krůčky, hodiny a otočky přes střechu. Skutečný pirát-profík však už všechny zde psané finesy zvládá levym malíčkem. A protože je to v první řadě v duši sportovec a soutěživý typ, povíme si o tom, jak silniční pirátství dotáhnout na vyšší level. Vozidlo
Ukazovat ostatním na silnicích zač je toho pirát v káře za několik mega, s 300kW motorem za prdelí, to piráta-skillera neuspokojuje. Většina členů stáda v okamžiku kdy je předjedete přes dvě plný v nadupaný káře jen tupě rezignuje a doma pak zmlátí manželku a děti. Navíc vás to už ani nemůže bavit, je čas zvednout si laťku. Ideální se jeví vozidlo tak do 200 000Kč. Zaprvé si můžete obden koupit nové, pokud ho cizím zaviněním zrušíte a zadruhé v podobném křápu jezdí většina národa. Nepodceňovat však motorizaci! Heslo piráta skillera je NAFTA! Zajdem tedy do nejbližšího bazáru a pořídíme VW Passat nebo Škoda Octavia v TDI s chipem a najetými minimálné 300-400 tisíci km. Takto kvalitně zajetý motor reaguje na každé sešlápnutí plynu nádherným oblakem černého kouře za vozidlem a i to nám pomáhá zburcovat předjížděného hňupa k závodu, který nemůže vyhrát. Nevadí že to jede maximálně dvě kila, pirát skiller totiž ovládá pár, běžným smrtelníkům neznámých, triků.
„Pirát-skiller jezdí digitálně“
Nechápete? Žádný mezipolohy plynového pedálu pro něj neexistujou. Místo celého plynového pedálu by stačilo tlačítko On/Off. Bohužel automobilky na to ještě nepřišli, čili musíme mít kurva rychlou nohu a digitál jen simulovat. S tímto stylem jízdy se nám hlavně při rozjíždění bude rozsvěcet žlutá kontrolka dobrého řidiče. To je naprosto v pořádku, tak to má být. Profíkům svítí od rozjezdu do doby zařazení trojky (na mokru čtyřky) nepřetržitě.
„Čím rychlejc jedeš, tím rychlejc se vyhneš“
Pirát skiller nedodržuje mimo města žádné rychlostní limity. Směje se stavu vozovek. Výmoly a díry v silnicích mu nijak nevadí. Při jeho rychlostech je přeletí a ani to nedrncne. Pokud vidí překážku na silnici, třeba srnku, zrychlí. Důležité je mířit těsně za její prdelku, aby se stihnul projet před tou další nohatou krávou co poběží v závěsu. Rychlost je spojenec.
„Pirát-skiller dá ostatním férovou šanci“
Není ostuda pouštět čekající chudáky z vedlejších uliček před sebe. Víme, že to neděláme z nějaké hovadské ohleduplnosti, ale proto že bude víc targetů k předjetí. Čím víc aut předjedeš, tím víc lidí nasereš. O tom to je. Dodržujeme i rychlostní limity ve městech a obcích. V praxi to vypadá tak, že před značkou zadupneme brzdu a otestujeme své ABS a rychlost reakcí toho za náma. Na značce musíme mít na tachometru 55km/k, zamáčkneme tempomat a kocháme se. Hlupáci za náma to většinou v půlce vsi nevydržej a předjedou nás. Necháme je. Hned za městem jim to s přehledem vrátíme a v další vísce si to můžem zopakovat. Takhle se pirátu-skillerovi může podařit nasrat jednoho řidiče mnohokrát po sobě a to je jedna z nejhezčích věcí co zná. Pirát-skiller o sobě dává vesničanům vědět hvízdáním gum při příjezdu do vesnice a oblakem černého kouře za vesnicí.
Varování!!!
Pirát-skiller porušuje několik pravidel z pirátského desatera. Dělá to v zájmu vědy a výcviku ostatních účastníků silničního provozu. Piráta-skillera na první pohled nepoznáte, to je jeho poznávací znamení. Žádnej tuzing (kromě tmavejch skel). Žádný samolepky. Lak omlácenej od kamínků. Vlastně ho poznáte až v okamžiku, kdy vás na rozmlácený okresce předjede v prudké zatáčče a vezme s sebou jako trofej vaše zrcátko.
Nemáte jak hovado jezdit prostředkem.
Komentáře
Vložit komentář
Vyplňte formulář níže a přidejte váš vlastní komentář.