přidat komentář
( sb_view_counter_plural_pre2359 zobrazení )
| trvalý odkaz
| ( 3 / 19947 )
- Arduino
Napsal Administrator
Na úvod bych chtěl říct, že tento blog určitě má smysl a začátečníkům usnadní jejich první krůčky, hodiny a otočky přes střechu. Skutečný pirát-profík však už všechny zde psané finesy zvládá levym malíčkem. A protože je to v první řadě v duši sportovec a soutěživý typ, povíme si o tom, jak silniční pirátství dotáhnout na vyšší level. Napsal Administrator
Vozidlo
Ukazovat ostatním na silnicích zač je toho pirát v káře za několik mega, s 300kW motorem za prdelí, to piráta-skillera neuspokojuje. Většina členů stáda v okamžiku kdy je předjedete přes dvě plný v nadupaný káře jen tupě rezignuje a doma pak zmlátí manželku a děti. Navíc vás to už ani nemůže bavit, je čas zvednout si laťku. Ideální se jeví vozidlo tak do 200 000Kč. Zaprvé si můžete obden koupit nové, pokud ho cizím zaviněním zrušíte a zadruhé v podobném křápu jezdí většina národa. Nepodceňovat však motorizaci! Heslo piráta skillera je NAFTA! Zajdem tedy do nejbližšího bazáru a pořídíme VW Passat nebo Škoda Octavia v TDI s chipem a najetými minimálné 300-400 tisíci km. Takto kvalitně zajetý motor reaguje na každé sešlápnutí plynu nádherným oblakem černého kouře za vozidlem a i to nám pomáhá zburcovat předjížděného hňupa k závodu, který nemůže vyhrát. Nevadí že to jede maximálně dvě kila, pirát skiller totiž ovládá pár, běžným smrtelníkům neznámých, triků.
„Pirát-skiller jezdí digitálně“
Nechápete? Žádný mezipolohy plynového pedálu pro něj neexistujou. Místo celého plynového pedálu by stačilo tlačítko On/Off. Bohužel automobilky na to ještě nepřišli, čili musíme mít kurva rychlou nohu a digitál jen simulovat. S tímto stylem jízdy se nám hlavně při rozjíždění bude rozsvěcet žlutá kontrolka dobrého řidiče. To je naprosto v pořádku, tak to má být. Profíkům svítí od rozjezdu do doby zařazení trojky (na mokru čtyřky) nepřetržitě.
„Čím rychlejc jedeš, tím rychlejc se vyhneš“
Pirát skiller nedodržuje mimo města žádné rychlostní limity. Směje se stavu vozovek. Výmoly a díry v silnicích mu nijak nevadí. Při jeho rychlostech je přeletí a ani to nedrncne. Pokud vidí překážku na silnici, třeba srnku, zrychlí. Důležité je mířit těsně za její prdelku, aby se stihnul projet před tou další nohatou krávou co poběží v závěsu. Rychlost je spojenec.
„Pirát-skiller dá ostatním férovou šanci“
Není ostuda pouštět čekající chudáky z vedlejších uliček před sebe. Víme, že to neděláme z nějaké hovadské ohleduplnosti, ale proto že bude víc targetů k předjetí. Čím víc aut předjedeš, tím víc lidí nasereš. O tom to je. Dodržujeme i rychlostní limity ve městech a obcích. V praxi to vypadá tak, že před značkou zadupneme brzdu a otestujeme své ABS a rychlost reakcí toho za náma. Na značce musíme mít na tachometru 55km/k, zamáčkneme tempomat a kocháme se. Hlupáci za náma to většinou v půlce vsi nevydržej a předjedou nás. Necháme je. Hned za městem jim to s přehledem vrátíme a v další vísce si to můžem zopakovat. Takhle se pirátu-skillerovi může podařit nasrat jednoho řidiče mnohokrát po sobě a to je jedna z nejhezčích věcí co zná. Pirát-skiller o sobě dává vesničanům vědět hvízdáním gum při příjezdu do vesnice a oblakem černého kouře za vesnicí.
Varování!!!
Pirát-skiller porušuje několik pravidel z pirátského desatera. Dělá to v zájmu vědy a výcviku ostatních účastníků silničního provozu. Piráta-skillera na první pohled nepoznáte, to je jeho poznávací znamení. Žádnej tuzing (kromě tmavejch skel). Žádný samolepky. Lak omlácenej od kamínků. Vlastně ho poznáte až v okamžiku, kdy vás na rozmlácený okresce předjede v prudké zatáčče a vezme s sebou jako trofej vaše zrcátko.
Nemáte jak hovado jezdit prostředkem.
- Hardware
Napsal Administrator
Napsal Administrator
- zapojení dvou skupin tří paralelně zapojených LED v sérii. Odpor asi 390R.
- funkční, velikost akorát do lampičky, svítivost mnohem lepší než jedna kupovaná jednochip. LED autožárovka T10.
- časová náročnost asi 30minut na první kus, cena součástek tak 25Kč.
- Hardware
Napsal Administrator
Trocha matematiky: Napsal Administrator
osvětlení kabiny žárovkama:
2x 5W žárovička T10 ve strop.lampicce = 760mA
1x sufitka 10W ve strop.lampicce = 760mA
2x sufitka ve dveřích 5W = 760mA
vs. LED:
2x 1LED = 20mA
1. 6LED = 60mA
2x 4LED = 80mA
--------------------
2,3A vs. 0,16A
Vyhody:
- 14,3x menší odběr proudu (setrne k akumulatoru, zvlast v zime :)
- automaticke pozvolne zhasinani funguje stejne jako se zarovkou
- nekolikanasobne vyssi zivotnost (pravdepodobne mnohonasobne vyssi nez zivotnost vozidla)
- skoro zadne zbytkove teplo (behem zkousek se 5W zarovicka uz po par vterinach sviceni nedala udrzet v ruce. LED jsou stale chladne)
Nevyhody:
- cena
- !!!!! nutne laborovani s orientaci. LED zarovicky neobsahujou diodovy mustek aby mohli byt orientovany libovolne. V jednom smeru proste nesvitej. Je nutna demontaz a vlozit je do patice obracene. Na to pozor zvlast u xenonu, kam je fakt blbej pristup. Radsi nejdriv premerit a vyzkouset.
Nahrazovani zarovicek :
5W T10 ve stropni lampicce zvlada nahradit jedna LED dioda. I kdyz pak bude svitivost nizsi nez s puvodni zarovickou. V aute videt je, cist se pod ni da taky. Pokud preferujete vic svetla, pouzijte radsi vicechipovou LED. Treba 5chip.
5W T10 (parkovaci) v prednich svetlometech - nahradit minimalne 5chip(jedna LED na kazdou stranu, jedna v ose), idealne 9chip LED (po dvou LED na vsechny ctyri strany, jedna LED v ose zarovky). Svitivost 8chip plne odpovida svitivosti puvodni zarovky, jen svetlo je elegantne bile. Idealni doplnek xenonu. A prakticky vecne.
sufitky 5W - idealni nahrada je 4-6chip LED sufitka
sufitky 10W - idealne 6-10chip LED sufitka, nebo pokud je misto odpovidajici LED panel. Svitivost 8chip LED sufitky odpovida svitivosti 10W sufitce.
Do blinkru a zadnich svetel (parkovaci/brzda) urcite pouzit co nejkvalitnejsi vicechipove LED. Rozhodne bych nedoporucil obcas jeste prodavane zpotvoreniny poslepovane z mnoha obycejnych LED orientovanych v ose zarovky :) Mozna je casem vymenim taky.
- Vtipy
Napsal Administrator
Řidič nákladního auta jede v dešti a veze náklad bowlingových koulí. Na krajnici vidí stát dva rómy, tak se mu jich zželí a nechá je nastoupit pod podmínkou, že si vylezou na korbu a tam ani nemuknou. Napsal Administrator
Za chvíli náklaďák zastaví příslušník a ptá se kam řidič jede.
Ten odpoví, že do Rakouska. Příslušník jde dozadu, podívat se na korbu a jak odhrne plachtu zkoprní, přiběhne k řidiči a rychle na něj drmolí.
„Okamžitě nastartujte a jeďte co nejrychleji, ať jste co nejdříve za státní hranicí!"
Řidič na to dupne a jede co to dá.
Příslušník volá přes operační středisko:
"Všem jednotkám. Ke státní hranici jede vysokou rychlostí řidič bílého Iveca. Prosím nezastavovat a nechat volný průjezd. Veze náklad cikánských vajec a začínají se líhnout."
- Videa
Napsal Administrator
Napsal Administrator
- Windows Mobile
Napsal Administrator
VAROVANI – clanek predpoklada pokrocilejsi pocitacovou gramotnost ctenare a veskere popsane akce delate na vlastni nebezpeci. Pokud si znicite telefon, za mnou nechodte. Pokud si neverite, nechte to na nekom kdo uz to delal, nebo si aspon veri a chape co tu popisuju.Napsal Administrator
( I kdyz i pomerne fatalni selhani pri upgradu ROMky lze napravit updatem z ciste miniSDkarty, to uz je jen na Vas a priteli Googlu.)
UPOZORNENI – verze ROM je BETA 1.0 – tudiz obsahuje par chybek, ktere lze vyresit aplikaci nekolika patchu, bude popsano. Zatim jsem prisel jen na softwarove pootoceny “joystick”. Problem s pametovou kartou a nemoznosti fotoaparatu ukladat na ni snimky se u me nekonal. Nicmene v brzke dobe by mel autor vydat novou verzi s opravenymi problemy. Pokud se vam chce cekat, vase volba.
Část první: Stazeni ROM a instalace:
- stahnete si ROM z http://eten-users.eu/index.php?showtopic=18707
(mirror: http://rapidshare.com/files/325815486/X ... 9_v2.0.zip
- po rozbaleni dostanete adresar “Eten X800 ENG WM6.5 Kielich 2009 ver. 2.0” a v nem soubor “temp.dat” o velikosti 69,5MB
- upload ROMky do zarizeni se lisi podle OS vaseho pocitace, popisu jen co jsem pouzil ja (protoze mam jen 64MB nahradni miniSD kartu na kterou se tahle ROMka nevejde, musel jsem pouzit upload z pocitace s WXP)
- zazalohujeme telefon, odpojime telefon od pocitace , vyndame SIM a miniSD kartu, udelame softreset – stouchnem ho do boku stylusem
- na pocitaci (idealne notebook s nabitou baterkou) s WXP spustime nejaky starsi updater ROMky (pouzil jsem “EEU_X800_WWE_A42_040_0403_9F1E9161.exe” (69MB, link napr. ) a proklikame se k dialogu EUU, ktery NEODKLIKAVAME !!!:
- otevrem si v oblibenem spravci souboru adresar „Documents and Settings/<jmeno vaseho uctu>/Local Settings/Temp“ a nechame si seradit soubory podle velikosti a najdem soubor „temp.dat“ o velikosti asi 93MB. Ten smazem a nahradime souborem „temp.dat“ z adresare s novou ROM. (cimz „podstrcime“ updateru novou ROM)
- pripojime telefon k pocitaci, pockame az nabehne Active Sync a odkliknem „Ano“, cili update ROMky.
- po chvilce cekani a restartu telefonu budeme mit sviznejsi mobil s novymi Windows
Část druhá: Aplikace opravnych souboru a tuning:
Číst dále...
přidat komentář
( sb_view_counter_plural_pre2383 zobrazení )
| trvalý odkaz
| související odkaz
| ( 3 / 5648 )
<<První <Zpět | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Další> Poslední>>