- Android
Napsal Administrator
Důvod koupě: - mamka nutně potřebovala tablet (hry na pididispleji Xperie Mini nesvědčili jejímu vetchému zraku)Napsal Administrator
Plusy (a mínusy o kterých jsem předem nevěděl)
+ rozumný poměr cena/výkon (cca.3600Kč)
+ slušivý hliníkový skelet
+ poměrně nový OS - Android 4.1.1 JB
+ display 4:3, miniHDMI
+ softwarová podpora 3G/USB modemu a LAN/USB adapteru
+ USB OTG(On-The-Go = lze připojit myš, klávesnici, flashdisk, externí harddisk - pokud má vlastní zdroj,...)
+- akumulátor tak na 5-6h nepřetržitého používání
- těžký, při delším držení nepohodlné (nutno používat dodaný obal jako stojánek)
- slabší citlivost na WiFi signál (obecně problém kovových skeletů)
- nelze dobíjet z USB (vyžaduje nabíječku 5V/2A s Jackem cca. 2,5mm)
- nemá rootnutej systém (tak nějak jsem u polského tabletu ten root čekal :)
Technické parametry:
Zařízení: OV-SteelCore8
Systém: Android 4.1.1 build "eng.root.20121205.114702"
CPU: Cortex A9, RK3066, 2x 1.6 GHz, 40nm (ARM v7 NEON)
GPU: Mali400 MP4 (4 jadra)
Displej: 8", 1024x768 IPS (4:3)
RAM: 1GB DDR3
Zabudovaná paměť: 8GB (z toho 5,3GB dostupných)
Další: Wifi, MicroUSB, MicroHDMI, MicroSD card slot, 2x Fotoaparát (0.3MP + 2.0MP), G-Sensor, 3,5mm konektor pro sluchátka, HW tlačítka pro hlasitost + vypínač + reset
Zabudovaná baterie: 3800mAh
Po dvou dnech používání:
Zatím celkem spokojenost. Tablet je svižný, vše zatím funguje jak má. Display ujde - podsvícení ok, vadné pixely nula, folie nalepena výrobcem, citlivost na dotek střední. Jediné co mi chybělo ke štěstí byl root přístup, abych mohl vyházet pro nového majitele nepotřebné či nefunkční aplikace (např. čtečka eknih neschopná změnit kódovou stránku, čili s češtinou nepoužitelná) a "zvětšit paměť" o exFAT3 partition vytvořenou na kartě.
A teď konečně jak to rootnout
Věnoval jsem zkoušení a hledání minimálně čtyři hodiny, takže snad tohle někomu pomůže. Aplikace "SuperOneClickv2.3.3" nefunguje vůbec. Její upravená verze SuperOneClickv2.3.3-ShortFuse Modded" proběhne a napíše že root proběhl v pořádku, ale kecá. Možná to bude umět nějaká další verze, nebo jsem něco dělal blbě - ale pro mě byli použitelné leda jako instalátor ADB ovladačů pro tablet - záložka "Advanced"-> Check drivers a pak odklikat instalaci univerzálního ovladače. Po prvním připojení k Win7 64bit se totiž windowsum ovladač automaticky nainstalovat nepodařilo.
Takže máme ovladač nainstalovaný a tablet připojený k počítači je ve správci zařízení vidět jako "Android Composite ADB Interface". Pokud jste předtím experimentovali se SuperOneClickem ci jiným softem, koukněte i do správce úloh a pozabíjejte procesy "ADB.exe".
Dalším krokem je stáhnout si soubor TPSarky-VonDroid-Root.rar a rozbalit. Z rozbalené složky spustit soubor "TPSparkyRoot.bat" a řídit se pokyny na obrazovce. Program několikrát sám resetuje tablet a po vás bude většinou jen chtít, abyste poté co tablet znovu naběhne stiskli mezerník a on mohl pokračovat v činnosti. A těsně před koncem procedury bude chtít abyste zkontrolovali stav přístupu, konkreétně jestli se o rádek výš ve výpise objevilo "0/root". Pokud ano, pokračujete mezerníkem, pokud ne zkuste začít celý process od začátku.
A to je vše, přátelé. Po posledním stisku mezerníku se již jen nainstalují programy SuperSU a RootExplorer. V mém případě se i přes to, že během procesu dávka párkrát vypsala, že někam nemá přístup, vše povedlo hned napoprvé a tablet již vypisuje status "Rooted" i v RootChecker(GooglePlay) aplikaci. A vše funguje tak jak má. Děkuji za pozornost.
přidat komentář
( sb_view_counter_plural_pre1455 zobrazení )
| trvalý odkaz
| ( 3 / 1801 )
- Software
Napsal Administrator
Pokud chceme mít některá makra či vlastní funkce dostupné ve všech sešitech, musíme je ukládat do sešitu s názvem Personal.xls a ten uložit do specifického adresáře.Napsal Administrator
Jak na to:
1. Otevřít nový sešit
2. Uložit jako Personal.xls v adresáři:
C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\XLSTART
3. Vytvořit, nebo zkopírovat do tohoto sešitu vlastní makra.
4. Okno –> Skrýt.
Adresář pro uložení bude pro různé verze Office rozdílný...
Použití:
1. Při každém startu Excelu se nyní personal.xls automaticky otevře a všechna v něm uložená makra a funkce budou dostupné.
2. Nechte personal.xls dokud do něj nepotřebujete něco přidat, či upravit.
3. Pokud s ním budete chtít pracovat, klikněte na Okno->Zobrazit a vyberte “Personal”.
4. Po úpravě je dobré ho uložit a skrýt :)
Sobota, 5.ledna, 2013, 20:29 - Windows
Napsal Administrator
Windows 7, Windows Vista a Windows XP (nezkoušel jsem) pomocí úpravy registrů.Napsal Administrator
Otevřete Editor registrů (regedit.exe)
Upravte hodnotu HKEY_LOCAL_MACHINE \Software\Policies \Microsoft\Windows \WindowsUpdate\AU
Hodnota 0 u klíče NoAutoRebootWithLoggedOnUsers znamená, že jsou vynucené restarty povoleny. Hodnota 1 znamená, že jsou zakázány.
Pokud klíč neexistuje, nutno vytvořit!
(32bit DWORD)
Nebo stahnout a spustit tento soubor:
ZakazAutoRestartuPoAktualizacich.reg
(uložit cíl jako...)
Sobota, 5.ledna, 2013, 20:22 - Windows
Napsal Administrator
Chcete-li zakázat hibernaci, na příkazovém řádku zadejte příkaz: Napsal Administrator
powercfg.exe /hibernate off
Chcete-li hibernaci povolit, na příkazovém řádku zadejte příkaz:
powercfg.exe /hibernate on
Zavřete okno příkazového řádku zadáním příkazu exit a stisknutím klávesy ENTER.
- Arduino
Napsal Administrator
Na úvod bych chtěl říct, že tento blog určitě má smysl a začátečníkům usnadní jejich první krůčky, hodiny a otočky přes střechu. Skutečný pirát-profík však už všechny zde psané finesy zvládá levym malíčkem. A protože je to v první řadě v duši sportovec a soutěživý typ, povíme si o tom, jak silniční pirátství dotáhnout na vyšší level. Napsal Administrator
Vozidlo
Ukazovat ostatním na silnicích zač je toho pirát v káře za několik mega, s 300kW motorem za prdelí, to piráta-skillera neuspokojuje. Většina členů stáda v okamžiku kdy je předjedete přes dvě plný v nadupaný káře jen tupě rezignuje a doma pak zmlátí manželku a děti. Navíc vás to už ani nemůže bavit, je čas zvednout si laťku. Ideální se jeví vozidlo tak do 200 000Kč. Zaprvé si můžete obden koupit nové, pokud ho cizím zaviněním zrušíte a zadruhé v podobném křápu jezdí většina národa. Nepodceňovat však motorizaci! Heslo piráta skillera je NAFTA! Zajdem tedy do nejbližšího bazáru a pořídíme VW Passat nebo Škoda Octavia v TDI s chipem a najetými minimálné 300-400 tisíci km. Takto kvalitně zajetý motor reaguje na každé sešlápnutí plynu nádherným oblakem černého kouře za vozidlem a i to nám pomáhá zburcovat předjížděného hňupa k závodu, který nemůže vyhrát. Nevadí že to jede maximálně dvě kila, pirát skiller totiž ovládá pár, běžným smrtelníkům neznámých, triků.
„Pirát-skiller jezdí digitálně“
Nechápete? Žádný mezipolohy plynového pedálu pro něj neexistujou. Místo celého plynového pedálu by stačilo tlačítko On/Off. Bohužel automobilky na to ještě nepřišli, čili musíme mít kurva rychlou nohu a digitál jen simulovat. S tímto stylem jízdy se nám hlavně při rozjíždění bude rozsvěcet žlutá kontrolka dobrého řidiče. To je naprosto v pořádku, tak to má být. Profíkům svítí od rozjezdu do doby zařazení trojky (na mokru čtyřky) nepřetržitě.
„Čím rychlejc jedeš, tím rychlejc se vyhneš“
Pirát skiller nedodržuje mimo města žádné rychlostní limity. Směje se stavu vozovek. Výmoly a díry v silnicích mu nijak nevadí. Při jeho rychlostech je přeletí a ani to nedrncne. Pokud vidí překážku na silnici, třeba srnku, zrychlí. Důležité je mířit těsně za její prdelku, aby se stihnul projet před tou další nohatou krávou co poběží v závěsu. Rychlost je spojenec.
„Pirát-skiller dá ostatním férovou šanci“
Není ostuda pouštět čekající chudáky z vedlejších uliček před sebe. Víme, že to neděláme z nějaké hovadské ohleduplnosti, ale proto že bude víc targetů k předjetí. Čím víc aut předjedeš, tím víc lidí nasereš. O tom to je. Dodržujeme i rychlostní limity ve městech a obcích. V praxi to vypadá tak, že před značkou zadupneme brzdu a otestujeme své ABS a rychlost reakcí toho za náma. Na značce musíme mít na tachometru 55km/k, zamáčkneme tempomat a kocháme se. Hlupáci za náma to většinou v půlce vsi nevydržej a předjedou nás. Necháme je. Hned za městem jim to s přehledem vrátíme a v další vísce si to můžem zopakovat. Takhle se pirátu-skillerovi může podařit nasrat jednoho řidiče mnohokrát po sobě a to je jedna z nejhezčích věcí co zná. Pirát-skiller o sobě dává vesničanům vědět hvízdáním gum při příjezdu do vesnice a oblakem černého kouře za vesnicí.
Varování!!!
Pirát-skiller porušuje několik pravidel z pirátského desatera. Dělá to v zájmu vědy a výcviku ostatních účastníků silničního provozu. Piráta-skillera na první pohled nepoznáte, to je jeho poznávací znamení. Žádnej tuzing (kromě tmavejch skel). Žádný samolepky. Lak omlácenej od kamínků. Vlastně ho poznáte až v okamžiku, kdy vás na rozmlácený okresce předjede v prudké zatáčče a vezme s sebou jako trofej vaše zrcátko.
Nemáte jak hovado jezdit prostředkem.
- Hardware
Napsal Administrator
Napsal Administrator
- zapojení dvou skupin tří paralelně zapojených LED v sérii. Odpor asi 390R.
- funkční, velikost akorát do lampičky, svítivost mnohem lepší než jedna kupovaná jednochip. LED autožárovka T10.
- časová náročnost asi 30minut na první kus, cena součástek tak 25Kč.
- Hardware
Napsal Administrator
Trocha matematiky: Napsal Administrator
osvětlení kabiny žárovkama:
2x 5W žárovička T10 ve strop.lampicce = 760mA
1x sufitka 10W ve strop.lampicce = 760mA
2x sufitka ve dveřích 5W = 760mA
vs. LED:
2x 1LED = 20mA
1. 6LED = 60mA
2x 4LED = 80mA
--------------------
2,3A vs. 0,16A
Vyhody:
- 14,3x menší odběr proudu (setrne k akumulatoru, zvlast v zime :)
- automaticke pozvolne zhasinani funguje stejne jako se zarovkou
- nekolikanasobne vyssi zivotnost (pravdepodobne mnohonasobne vyssi nez zivotnost vozidla)
- skoro zadne zbytkove teplo (behem zkousek se 5W zarovicka uz po par vterinach sviceni nedala udrzet v ruce. LED jsou stale chladne)
Nevyhody:
- cena
- !!!!! nutne laborovani s orientaci. LED zarovicky neobsahujou diodovy mustek aby mohli byt orientovany libovolne. V jednom smeru proste nesvitej. Je nutna demontaz a vlozit je do patice obracene. Na to pozor zvlast u xenonu, kam je fakt blbej pristup. Radsi nejdriv premerit a vyzkouset.
Nahrazovani zarovicek :
5W T10 ve stropni lampicce zvlada nahradit jedna LED dioda. I kdyz pak bude svitivost nizsi nez s puvodni zarovickou. V aute videt je, cist se pod ni da taky. Pokud preferujete vic svetla, pouzijte radsi vicechipovou LED. Treba 5chip.
5W T10 (parkovaci) v prednich svetlometech - nahradit minimalne 5chip(jedna LED na kazdou stranu, jedna v ose), idealne 9chip LED (po dvou LED na vsechny ctyri strany, jedna LED v ose zarovky). Svitivost 8chip plne odpovida svitivosti puvodni zarovky, jen svetlo je elegantne bile. Idealni doplnek xenonu. A prakticky vecne.
sufitky 5W - idealni nahrada je 4-6chip LED sufitka
sufitky 10W - idealne 6-10chip LED sufitka, nebo pokud je misto odpovidajici LED panel. Svitivost 8chip LED sufitky odpovida svitivosti 10W sufitce.
Do blinkru a zadnich svetel (parkovaci/brzda) urcite pouzit co nejkvalitnejsi vicechipove LED. Rozhodne bych nedoporucil obcas jeste prodavane zpotvoreniny poslepovane z mnoha obycejnych LED orientovanych v ose zarovky :) Mozna je casem vymenim taky.
<<První <Zpět | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Další> Poslední>>